ARTYKUŁY
Aleksandra Śląska – nie tylko „zimna” królowa
Marta Cebera
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2016
WięcejAlles für alle. Z Leszkiem Wosiewiczem o filmie "Kornblumenblau" rozmawia Natalia Chojna
Natalia Chojna
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2018
WięcejGroteska i ironia w Kornblumenblau
Natalia Chojna
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2018
WięcejKomizm w filmie "Body/Ciało" Małgorzaty Szumowskiej
Natalia Chojna
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2020
WięcejGangster alla polacca, czyli polski film gangsterski
Rafał Chwała
[w:] Europejskie kino gatunków
WięcejInspiracje malarskie w filmach Andrzeja Wajdy
Dariusz Chyb
„Kwartalnik Filmowy” 1996/1997, nr 15-16
WięcejKapelusz i boa. Kleksy wokół krytyki kina dziecięcego
Klara Cykorz
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2020
WięcejPERSPECTIVE: Re-remembered dolls
Klara Cykorz
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2020
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Geneza społeczno-polityczna rozwoju KINA MORALNEGO NIEPOKOJU, prof. Andrzej...
-
Rozwój kina socrealistycznego w Polsce
Wybrane artykuły
-
RECENZJA: Znaki szczególne filmowych dzieł Wojciecha Jerzego Hasa – recenzja książki Annette Insdorf "Intimations. The Cinema of Wojciech Has"
Małgorzata Jakubowska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2018
-
Profesor Ewelina Nurczyńska-Fidelska (1938–2016). Wspomnienie
Konrad Klejsa
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016