ARTYKUŁY
Filmikowanie w twórczości Mirona Białoszewskiego
Izabela Tomczyk
„Kwartalnik Filmowy” 2003, nr 44
WięcejOniryczne Ja. Dźwięki przejścia w filmach Jagody Szelc
Jan Topolski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejDokumentując codzienność. Wokół "Dokumanimo" Małgorzaty Bosek
Adam Trwoga
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2016
WięcejAktorstwo filmowe
Jarosław Twardosz
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
WięcejAnaliza filmu
Jarosław Twardosz
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
WięcejEzopowy język
Jarosław Twardosz
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
WięcejNaturszczyk
Jarosław Twardosz
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
WięcejReżyseria filmowa
Jarosław Twardosz
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
WięcejTaśma filmowa
Jarosław Twardosz
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Polskie kino po 1989 roku, prof. Mirosław Przylipiak
-
„Zimowy zmierzch” i „Zagubione uczucia” jako przykłady Odwilży w...
Wybrane artykuły
-
Została tylko pamięć, więc to śpiewamy. Z Jaśminą Wójcik i Dominikiem Strycharskim rozmawia Krzysztof Marciniak
Krzysztof Marciniak
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
-
Autotematyzm
Alicja Helman
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010