ARTYKUŁY
Chanson triste. O „Pożegnaniach” Wojciecha Jerzego Hasa
Julia Michałowska
„Kwartalnik Filmowy” 1998, nr 26-27
WięcejFilmowy tomik poezji „Wojaczek" Lecha Majewskiego
Julia Michałowska
„Kwartalnik Filmowy" 2001, nr 33
WięcejSiła mięśni karku – o "Wrzasku" Jerzego Skolimowskiego
Antoni Michnik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejThe Strength of the Nape of the Neck — Jerzy Skolimowski’s "The Shout"
Antoni Michnik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2020
WięcejCiało rozproszone – obsesja fragmentów w kontekście hermeneutyki radykalnej. Filozoficzna analiza "Kosmosu" Andrzeja Żuławskiego
Martyna Mieszkowska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2018
WięcejZ WARSZTATU: Zagadki srebrnego globu
Kuba Mikurda
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2018
WięcejJazz niosący nadzieję, czyli "Excentrycy. Po słonecznej stronie ulicy" Janusza Majewskiego
Martyna Milewska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejCzłowiek to nie jest piękne zwierzę. "Pokot" Agnieszki Holland jako kino zemsty
Agnieszka Morstin
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2018
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Kształtowanie się rynku filmowego w Polsce na początku lat 90., dr Kamila...
-
Związki Polskiej Szkoły Filmowej z kinem światowym
Wybrane artykuły
-
Między wynalazkiem a sztuką. Film na ziemiach polskich (1896-1915)
Małgorzata Hendrykowska
„Kwartalnik Filmowy” 1997, nr 18
-
Filmowe ciała, zmysły i obrazy. Trzej mężczyźni Wajdy
Aleksander Kmak
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2018