ARTYKUŁY
Chanson triste. O „Pożegnaniach” Wojciecha Jerzego Hasa
Julia Michałowska
„Kwartalnik Filmowy” 1998, nr 26-27
WięcejFilmowy tomik poezji „Wojaczek" Lecha Majewskiego
Julia Michałowska
„Kwartalnik Filmowy" 2001, nr 33
WięcejSiła mięśni karku – o "Wrzasku" Jerzego Skolimowskiego
Antoni Michnik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejThe Strength of the Nape of the Neck — Jerzy Skolimowski’s "The Shout"
Antoni Michnik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2020
WięcejCiało rozproszone – obsesja fragmentów w kontekście hermeneutyki radykalnej. Filozoficzna analiza "Kosmosu" Andrzeja Żuławskiego
Martyna Mieszkowska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2018
WięcejZ WARSZTATU: Zagadki srebrnego globu
Kuba Mikurda
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2018
WięcejJazz niosący nadzieję, czyli "Excentrycy. Po słonecznej stronie ulicy" Janusza Majewskiego
Martyna Milewska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejCzłowiek to nie jest piękne zwierzę. "Pokot" Agnieszki Holland jako kino zemsty
Agnieszka Morstin
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2018
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Geneza społeczno-polityczna rozwoju KINA MORALNEGO NIEPOKOJU, prof. Andrzej...
-
Kino polskie po I wojnie światowej
Wybrane artykuły
-
Re-wizyjna kinofilia
Małgorzata Radkiewicz
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2017
-
Status ontologiczny filmu dokumentalnego na przykładzie twórczości Krzysztofa Kieślowskiego
Anna Kaplińska
„Kwartalnik Filmowy” 1998, nr 24
-
Zasada niehamowania wyobraźni. Z Agnieszką Smoczyńską i Kubą Kijowskim, reżyserką i autorem zdjęć do filmu "Córki dancingu" rozmawia Kinga Gałuszka
Kinga Gałuszka
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2016