Lustra i sieci. Przeplatające się narracje i warstwy narracyjne we "Wszystko na sprzedaż" i w "Tataraku" Andrzeja Wajdy
Matylda Szewczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016
WięcejMatylda Szewczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016
WięcejMatylda Szewczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2019
WięcejMatylda Szewczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2019
WięcejEwa Szponar
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2017
WięcejEwa Szponar
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2019
WięcejSzymon Szul
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2021
WięcejWeronika Szulik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2017
WięcejWeronika Szulik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2019
WięcejWeronika Szulik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2020
WięcejWeronika Szulik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2021
WięcejWeronika Szulik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2018
WięcejMagdalena Ślaska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2021
WięcejAdam Uryniak
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2019
Iwona Grodź
„Kwartalnik Filmowy” 2003, nr 43