"Czarne parzenice", czyli Aleksander Ścibor-Rylski i Paweł Komorowski walą głową w mur
Piotr Śmiałowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2020
WięcejPiotr Śmiałowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2020
WięcejPiotr Śmiałowski
„Kino” 2009, nr 1, s. 58-62
WięcejPiotr Śmiałowski
„Kino” 2008, nr 3, s. 42-45
WięcejPiotr Śmiałowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2017
WięcejPiotr Śmiałowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2018
WięcejPiotr Śmiałowski
„Kino” 2012, nr 3, s.10-15
WięcejWojciech Świdziński
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2018
WięcejWojciech Świdziński
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejMonika Talarczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2020
WięcejMonika Talarczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2018
WięcejMonika Talarczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2018
WięcejJustyna Budzik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2020
Władysław Jewsiewicki
„Kino” 1984, nr 8
Antoni Michnik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2020