ARTYKUŁY
Pokolenie Black Red White. Kolorystyczna estetyzacja i anestetyczny koloryt w "Sercu miłości" Łukasza Rondudy
Łukasz Kiełpiński
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2019
WięcejProfesor Ewelina Nurczyńska-Fidelska (1938–2016). Wspomnienie
Konrad Klejsa
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016
WięcejFilmowy kosmos Andrzeja Żuławskiego
Piotr Kletowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2016
WięcejPolskie kino jako przejaw kinofilii
Piotr Kletowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2017
WięcejGdy efekt się podoba, już jest niebezpiecznie. Z Wiesławem Nowakiem i Rafałem Nowakiem rozmawia Dominika Klimek
Dominika Klimek
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejSzkoła zawsze jest miejscem przemocy. Z Jagodą Szelc rozmawia Kaja Klimek
Kaja Klimek
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2020
Więcej"Erotyczne zwierzenia" Jana Kozy, czyli męska władza po transformacji ustrojowej
Piotr Klonowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2020
WięcejSpróbujmy określić styl...
Edward Kłosiński, Wojciech Marczewski, Krzysztof Zanussi, Hanna Książek-Konicka, Krzysztof Mętrak, Bolesław Michałek, Barbara Mruklik, Andrzej Ochalski
„Kino” 1980, nr 8
WięcejKrzysztofa Zanussiego kino intelektualne
Tomasz Kłys
Kino polskie w trzynastu sekwencjach, pod red. Eweliny Nurczyńskiej-Fidelskiej, Rabid, Kraków 2005
WięcejCinematic Bodies, Senses and Images: On Wajda’s Three Men
Aleksander Kmak
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2019
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Represje wobec kinematografii polskiej po wprowadzeniu stanu wojennego, prof...
-
Filmy rozliczeniowe w kinie polskim na przykładzie „Matki Królów”
Wybrane artykuły
-
Cenzura
Elżbieta Wiącek
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010