ARTYKUŁY
„Dolina Issy”, „Lawa” i „Kronika wypadków miłosnych”. O autorskiej twórczości Tadeusza Konwickiego
Barbara Głębicka-Giza
„Kwartalnik Filmowy” 2003, nr 44
WięcejRECENZJA: Strategie autorskie Tadeusza Lubelskiego – recenzja książki "Przygoda kina. Prace dedykowane Profesorowi Tadeuszowi Lubelskiemu" pod redakcją Sebastiana Jagielskiego i Magdaleny Podsiadło
Barbara Głębicka-Giza
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejRECENZJA: Propagowanie czy/i propaganda? – recenzja książki "Sport w polskim kinie 1944–1989" Dominika Wierskiego
Alicja Górska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2018
WięcejOsobliwa fotogeniczność
Iwona Grodź
[w:] Zaszyfrowane w obrazie. O filmach Wojciecha Jerzego Hasa
WięcejOsobliwa fotogeniczność. O „Pętli” Wojciecha Jerzego Hasa
Iwona Grodź
„Kwartalnik Filmowy” 2003, nr 43
WięcejRECENZJA: Wypełnianie białych plam - recenzja książki "Co było grane? Film zagraniczny w Polsce w latach 1918–1929 na przykładzie Warszawy" Wojciecha Świdzińskiego
Mariusz Guzek
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016
WięcejMiędzy życiem a narracją. O filmie „Paciorki jednego różańca”
Andrzej Gwóźdź
„Kino” 1981, nr 7
WięcejAmatorskie Kluby Filmowe – nieformalna edukacja filmowa okresu PRL
Paulina Haratyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2020
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
POLSKIE KINO POWOJENNE, dr Rafał Marszałek
-
Filmy rozliczeniowe w kinie polskim na przykładzie „Matki Królów”
Wybrane artykuły
-
Epopeja filmowa
Iwona Kolasińska
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010