ARTYKUŁY
NOTA: Kultura filmowa współczesnej Łodzi - recenzja książki "Kultura filmowa współczesnej Łodzi" pod red. Ewy Ciszewskiej, Konrada Klejsy
Marta Kasprzak
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2016
WięcejPolski gangster nie ma luzu. O komedii bandyckiej
Mateusz Katner
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2020
WięcejKomedia polska w XXI wieku – upadek gatunku? Próba analizy przyczyn
Katarzyna Kebernik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2020
WięcejMarcin Dorociński – polska twarz neo-noiru
Magdalena Kempna-Pieniążek
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2016
WięcejDokumentalna emigracja. Rok 1955 w filmografii Andrzeja Munka
Maciej Kędziora
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2021
WięcejApokalipsa spełniona. O filmie "O-bi, o-ba. Koniec cywilizacji" Piotra Szulkina
Albert Kiciński
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2021
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Fenomen POLSKIEJ SZKOŁY FILMOWEJ, prof. Piotr Zwierzchowski
-
Twórczość Kazimierza Kutza na tle polityki historycznej lat 60
Wybrane artykuły
-
Mirrors and Networks. Interlacing Narratives and Narrative Planes in "Everything for Sale" and "Sweet Rush" by Andrzej Wajda
Matylda Szewczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 5/2019
-
Kadr – Zespół filmowy
Tadeusz Lubelski
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010