ARTYKUŁY
NOTA: Kultura filmowa współczesnej Łodzi - recenzja książki "Kultura filmowa współczesnej Łodzi" pod red. Ewy Ciszewskiej, Konrada Klejsy
Marta Kasprzak
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2016
WięcejPolski gangster nie ma luzu. O komedii bandyckiej
Mateusz Katner
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2020
WięcejKomedia polska w XXI wieku – upadek gatunku? Próba analizy przyczyn
Katarzyna Kebernik
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2020
WięcejMarcin Dorociński – polska twarz neo-noiru
Magdalena Kempna-Pieniążek
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2016
WięcejDokumentalna emigracja. Rok 1955 w filmografii Andrzeja Munka
Maciej Kędziora
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2021
WięcejApokalipsa spełniona. O filmie "O-bi, o-ba. Koniec cywilizacji" Piotra Szulkina
Albert Kiciński
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2021
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Geneza społeczno-polityczna rozwoju KINA MORALNEGO NIEPOKOJU, prof. Andrzej...
-
Przemiany w polskim kinie w okresie transformacji ustrojowej
Wybrane artykuły
-
Ocalić przeszłość od nieznaczenia. „Dolina Issy” Tadeusza Konwickiego
Natasza Korczarowska
„Kwartalnik Filmowy” 1999, nr 26-27
-
Jazz niosący nadzieję, czyli "Excentrycy. Po słonecznej stronie ulicy" Janusza Majewskiego
Martyna Milewska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019