ARTYKUŁY
Krzyk, czyli Perełka na dnie
Monika Talarczyk-Gubała
[w:] Wszystko o Ewie. Filmy Barbary Sass a kino kobiet w drugiej połowie XX wieku
WięcejTwórczość filmowa… komuś musi na niej zależeć. Z Edwardem Zajičkiem rozmawia Monika Talarczyk-Gubała
Monika Talarczyk-Gubała
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2016
WięcejJolanta Dylewska – zdjęcia muszą być mądre
Katarzyna Taras
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2019
WięcejKamera przybita gwoździem albo celebracja powolności – sztuka operatorska Krzysztofa Ptaka
Katarzyna Taras
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2019
WięcejCo widać z okien neoawangardy? "Z mojego okna" (1978–1999) Józefa Robakowskiego i "Czarny kwadrat na białym tle mieszka w widoku z mojego okna" (2017) Tobiasza Jędraka
Anna Taszycka
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2019
WięcejFilmowa biografia łódzkich awangardzistów
Anna Taszycka
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2018
WięcejMit, aktor, człowiek. Rozmowa z Dorotą Karaś, autorką książki "Cybulski. Podwójne salto"
Anna Taszycka
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2017
WięcejRECENZJA: Kino stylu zerowego: reaktywacja – recenzja książki "Kino stylu zerowego. Dwadzieścia lat później" Mirosława Przylipiaka
Anna Taszycka
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2018
WięcejFilmikowanie w twórczości Mirona Białoszewskiego
Izabela Tomczyk
„Kwartalnik Filmowy” 2003, nr 44
WięcejOniryczne Ja. Dźwięki przejścia w filmach Jagody Szelc
Jan Topolski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
Fenomen POLSKIEJ SZKOŁY FILMOWEJ, prof. Piotr Zwierzchowski
-
„Zimowy zmierzch” i „Zagubione uczucia” jako przykłady Odwilży w...
Wybrane artykuły
-
Epizod
Jacek Ostaszewski
„Słownik filmu”, red. Rafał Syska, Krakowskie Wydawnictwo Naukowe, Kraków 2010
-
Moje powidoki. Z Andrzejem Wajdą rozmawia Aleksandra Zagańczyk
Aleksandra Zagańczyk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016